תקנון משלוחים​

לנוחותכם, בקנייה באתר תוכלו לבחור אפשרות למשלוח עד לבית או לעסק:
*  משלוח מהיר עד 4 ימי עסקים באמצעות חברת השילוח.
הערות ותוספות
ייתכנו עיכובים בהגעת השליח במידה ומדובר ביישובים מרוחקים, קטנים, קיבוצים, מושבים, יישובים קהילתיים קטנים, אזור רמת הגולן ,אילת, יישובי הערבה ויישובים מעבר לקו הירוק. ביישובים אלה אין באפשרותנו להתחייב להגעת השליח עד 4 ימי עסקים 
כיצד מתבצע השילוח עד הבית?
השליח יוצר עמכם קשר טלפוני לפני הגעה על מנת לתאם את הגעתו,
לכן מומלץ להיות זמינים לאחר ההזמנה באתר
ובכן מומלץ לרשום טלפון מעודכן כתובת נכונה כגון עיר/יישוב רחוב מספר בניין קומה דירה קוד כניסה במידה ויש.
האם אפשר לשנות כתובת למשלוח?
במידה ואתם רוצים לשנות את כתובת המשלוח, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות 
בשעות הפעילות ימי א'-ה' בין השעות 09:00-17:00 
איך בודקים סטטוס משלוח? 
למעקב אחרי המשלוח, ניתן לבדוק דרך שירות הלקוחות שלנו בטל:
055-884-8420 בשעות הפעילות ימי א'-ה' בין השעות 09:00-17:00 
קיבלתי מוצר פגום, מה עלי לעשות?
ברצוני להחליף את ההזמנה בפריט אחר
במידה וקיבלתם מוצר פגום, או מוצר במידה השונה מזו שהזמנתם או ברצונכם להחליף מוצר, ניתן ליצור עמנו קשר באימייל: kolimbool@gmail.com
ונשלח אליכם שליח עם החבילה החדשה ולאיסוף החבילה הישנה באת מסירת משלוח החדש